Dobro dosli

aa

ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

Mladi bračni par dobio dete…



Mladi bračni par dobio dete, oboje su belci, a dete crno. Bude to mužu sumnjivo i upita ženu:
• Draga zašto je naše dete crno, a mi smo beli?
Žena mu kaže:



• Znaš, kada sam se porodila, nakon kraćeg vremena dete zaplače zbog gladi, a pošto ja nisam odmah imala mleka zamolim jednu crnkinju da ga podoji. I eto, tako naše dete postade crno.
Muž ode kući. Kod kuće ga čeka majka i pita ga kako je unuče, a on će:
• Znaš, dobro je, ali moram nešto da te pitam… Moja žena nije imala odmah mleka, pa je naše dete podojila crnkinja i sada je crnče, da li je to moguće?
• Jeste sine, moguće. Ja kad sam tebe rodila nisam imala dovoljno mleka, pa sam ti dala kravlje mleko i zato si glup k’o tele!

Nema komentara:

Objavi komentar