Dobro dosli

aa

ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

ODUVEK SU MI SVI PRIČALI DA SAM LEPA, NIKAD TO NISAM PRIZNALA SEBI. INAČE UDATA SAM ZA ČOVEKA...




Oduvek su mi svi pričali da sam lepa, nikad to nisam priznala sebi. Inače udata sam za čoveka koji nije privlačan na oko, mnoge žene bi rekle da je ružan. Kada me pitaju zašto se takva lepotica udala za takvog čoveka odgovorila bih:



Tokom mojih dvadesetih godina imala sam 3 ozbiljne veze, tri sanse za udaju. Dvojica su bili prelepi momci, ali bez trunke humora i zanimljivosti u sebi.



Jedan je bio nizak, stariji i proćelav ali toliko zanimljiv da sam se sa njim smejala dok me vilica ne zaboli. Udala sam se za njega. Skoro sam srela obojicu, postali su debeli i ćelavi, i dalje dosadni. A ja se sa svojim mužem smejem i dan danas.

Nema komentara:

Objavi komentar