Dobro dosli

aa

srijeda, 29. lipnja 2016.

Nevjerovatan prirodni losion protiv opadanja kose!

losion protiv opadanja kose


Sastojci
Losion
15 jušnih žlica sitno isjeckanog lista koprive
5 jušnih žlica cvijeta kamilice
300 ml vinskog octa


Priprema
1.
U 1, 2 L proključale vode staviti koprivu (ja sam koristila čaj od koprive)
2.
Ostaviti poklopljeno 2 sata izvan štednjaka
3.
Nakon 2 sata zagrijati vodu i koprivu; ali ne smije proključati.
4.
Maknuti lonac sa štednjaka ;dodati kamilicu( ja sam koristila sušeni cvijet),odmah poklopiti i ostaviti 2 sata.
5.
Potom procjediti ,te dodati vinski ocat.Dobro promjesati.
6.
Svako drugo vece mazati kosu losionom i malo izmasirati.
Posluživanje
Prije 3 god.jako mi je pocela padati kosa:čak su mi se napravili i visoki čelavi zalisci.Redovno sam odlazila kod nekoliko dermatologa, pa i van domovine,te uistinu koristila hrpu šampona,ampula,losiona,maski i popila kompletnu mjesecnu proizvodnju Hair od Natural Wealth-a,a sve po preporuci lijecnika,međutim kosa je i dalje padala,meni to jednostavno nije pomagalo.Prije 4 mj.sam otišla “plakati” baki sva ocajna od problema jer moje kose ima po cijelom stanu i u odjeci svih ukućana.Baka mi je našla recept u nekoj staroj bilježnici i ja sam si ga odmah napravila i pocela koristiti.Prvih 10 dana sam mazala svaku vece;uzela bi kozmetički tufer nakvasila ga losionom i mazala vlasiste-nisam kvasila kosu,samo lagano mazala vlasiste,nisam cak niti masirala.I svaki dan sam ali doslovce kada se sjetim ocistila režanj česnjaka,prepolovila ga i njime istrljala mjesta bez kose.Nakon mj dana kosa je vidno prestala padati,ubrzo sam sluzbeno bila odsutna od doma,a bez mogucnosti da ponesem to sa sobom,tako da sam prekinula kuru….sada sam si opet napravila,a kosa na mojim zaliscima je duga cca 3 cm.


izvor: coolinarika

Nema komentara:

Objavi komentar