Dobro dosli

aa

četvrtak, 30. lipnja 2016.

ŠETAO SAM GRADOM I NAIŠAO NA STARICU KOJA JE NOSILA LIST PAPIRA NA KOME JE PISALO POMOZITE MI!!!




Šetao sam gradom i naišao na staricu koja je nosila list papira na kome je pisalo POMOZITE MI!!! GLADNA SAM… Svi su se odmicali od nje, u širokom luku je obilazili, ali ja sam prišao i pitao je šta želi da jede. A ona onako iznemogla i tužna reče BILO ŠTA SAMO DA JEDEM…



Uzeo sam je pod ruku i odveo do jednog mini restorana. Dok je ona jela ja sam otišao do markete i nakupovao joj još namirnica da joj može biti barem 10 dana. Kada sam se vratio nije mogla da vjeruje. Zagrlila me, zahvalila i tu smo se rastali. Od tada je prošlo više od dva mjeseca i strašno mi je teško jer je nisam pitao odakle je, gdje živi da joj mogu ponekada odnijeti neki paket.



Vjerujte da se nekada osjećam kao da joj nisam ni pomogao zbog ovoga. Svaki dan se nadam da ću je ponovo sresti, ali nje nema. Možda je umrla od gladi, kada bih to čuo ne znam da li bih preživio.


http://receptizabrzaijednostavnajela1.blogspot.ba

2 komentara:

  1. Herpes simplex virus 2 uzrokuje herpes tip 2 ili genitalni herpes. Ovaj tekst
    Infekcije uzrokuju čireve u genitalnom području muškaraca i žena. Herpes simplex
    Virus 1 uzrokuje herpes tip 1 ili hladno čireve, također poznat kao orofacijalni herpes.
    Ova infekcija utječe na usta i kožu. Bit će plikova
    Čireve u ustima i različitim dijelovima tijela. Sve vas molimo slušajte
    Na moju priču koja je donijela moju sreću, ovdje sam da izrazim svoje
    Duboku toplu zahvalnost prirodnom biljnom medicinu koju sam dobio
    DR WIND, nakon 6 dana komunikacije poslao mi je nekoliko biljnih lijekova.
    Sada ostavljam zdrav život od posljednjih 9 mjeseci nakon završetka
    Liječenja genitalnog i oralnog herpesa DR.WIND prirodnog iscjeljivanja
    Medicina, sada sam potpuno Herpes Slobodan, nakon primjene i uporabe
    Od DR.WIND medicine. Trenutno je jedini lijek za herpes, rak, dijabetes
    I svaka druga ljudska bolest je DR WIND biljna medicina. Kao što jesam
    Živi svjedok ovog velikog čuda, možete spasiti više pacijenta od
    Farmaceutske skandale dijeljenjem ili kontaktiranjem ovog velikog prirodnog iscjelitelja
    Za Lijekove također nazovite na Whatsapp +2349057657461 Dopusti Stop Herpes
    S DR.WIND biljnih lijekova. Spasimo život dijeljenjem toga na sve
    Društvena mreža kao što vas Bog blagoslovlja dok dijelite tu informaciju
    Dati će svakom pacijentu Herpesu nadu za novi život. I putem ovog e-pošte.
    drwindspelltemple@gmail.com drwindspelltemple@gmail.com,
    drwindspelltemple@gmail.com ILI nazovite što je broj telefona +2349057657461 i
    On je izliječio za ovaj HPV ALS HSV Hvala vam na vremenu i nadam se da vam kažem
    Ljudi o ovom biljnom ......

    OdgovoriIzbriši
  2. Medicinski znanstvenici otkrili su novi način borbe protiv HIV / AIDS-a pomoću čovjeka koji se zove Dr. WIND
    MOJE IME MARIAM WILLIAMS FROM SOUTH CAROLINA.JA SAW KOMENTAR NA POZITIVI BLOGI I JA će voljeti da se svaka Tjelesna KAKO MJESTO STATUS CHANGES NEGATIVNI,
    I SADA JE ODRŽIVA SVJEDOCI I PITANJE NJIHOVA JAMSTVA DA NE UZAJAMO OVAJ LJUDSKA PRIČAO S DRUGIM LJUDIMA OTKRIVLJENI S OVIM ZBOG VIRUSA.
    HIV je nastavio u mojoj obitelji, izgubio sam roditelje HIV-a. I DOLAZI SE MOGUĆE BOLJE KOJI NISU UČINITI NAPRIJED.
    Kao što svi znamo medikamentno nema rješenja za to .. i lijekova je vrlo opskrba .. neki me je uvodio u bolnicu u Africi ..
    JA JE POSAO NAKON IZVRŠAVATI, pa sam probala vrijeme da provjerim na HIM.I pokazao mu sve moje testove i rezultate ..
    JA je već bio uznemiren s HIV-om i to je već zaposjeo moju TOWL na mene ..
    JA je pokrenuo tisuće dolara, pa sam odlučio da ga pokušati, iako nisam vjerovao u to,
    JE SAMO TRYING FROM FRUSTRATION? I NAKON 2 DANA, PRESLJEDIO DA JA KORISTITI ZA NOVI TEST.
    I NE VJERUJTE DA SU 5 RAZLIČITIH DOKTORA POTVRDILI DA JE NEGATIVNA .. JE LI JE SLIKAMA, NIKADA NIKADA NE VJERUJUJU DA JE LI POGLAVLJE KAKO JE IZREĐUJU..NOSTAVLJIVO,
    JESTE SVJEDOCI ŽIVJETI ... NE ZNAM KAKO ZADOVOLJATI OVOG ČOVJEKA? JA SAM SAM POMOĆIM OSTALIMA NA BILO KOJI NAČIN MOŽEM
    JA SAMO PRIPREMIO Mnogo FORUMA I POSLJEDIO OVAJ SVJEDOCI I Mnogo ljudi je poslan i pozvao tog čovjeka na telefon i nakon 2 dana svi su potvrdili negativne ..
    BBC VIJESTI PITAJU ŽIVJETI, A SVAKI SVAKI POKREĆI SVOJ I SVOJ SADA U PAPIRIMA I MAGAZINAMA KOJI JE LI LIJEČENO LIJEČENJE ZA HIV I SVE S POMOĆOM OVOG ČOVJEKA
    AKO ŽELITE PRIJATELJU ILI NE ... ZNATE LI ZADOVOLJAVANJE NAJBOLJI. O NAMA 28 NESREĆE SU POVJERLJIVE NEGATIVNE KROZ HERBALNE KRIŽE DR.WIND ..
    I poslane poruke da me zazivaju nakon što su se potvrdile negativne, ovaj je čovjek pravi ... NE OTKRUŽITI ODGOVOR, HIV je mrtvi virus,
    Ako postoji netko tko ima sličan problem i još uvijek traži izlaz, njegova poruka e-pošte i dalje ostaje .... drwindspelltemple@gmail.com, ili ga možete i na 09057657461 .....

    OdgovoriIzbriši