Dobro dosli

aa

utorak, 30. kolovoza 2016.

NAZVAO JE POLICIJU I PRIJAVIO BIZARNU POJAVU U NAPUŠTENOJ KUĆI: KADA JE POLICAJAC UŠAO UNUTRA OSTAO JE U ŠOKU..

Nazvao je Policiju i Prijavio Bizarnu Pojavu u Napuštenoj Kući: Kada je Policajac Ušao unutra Ostao je u Šoku..


Vidjevši neobičnu pojavu na prozoru napuštene kuće jedan čovijek je nazvao policiju i odmah prijavio slučaj.

Naime čovijek tvrdi kako je vidio djevojčicu u bijeloj haljini kako se pojavljuje na prozoru.

Zgrabio sam telefon i odmah nazvao policiju. Policija je došla u roku od 4 minute.

Policajac je prvenstveno ispitivao čovijeka, jer je bio malo skeptičan i nije mu vjerovao što ga ovaj šalje u napuštenu kuću.

Ipak odlučio se ući u kuću. ” Kada sam otvorio vrata osjetio sam veliki smrad, ustajalost se osjećala u zraku. Na prvu sam pomislio da me čovijek laže, jer u ovim uslovima niko ne može boraviti”


Nakon što sam ušao u drugu prostoriju imao sam šta i vidjeti!

Ostatak Priče pogledajte u Videu ispod:


stanjeonline.info

Nema komentara:

Objavi komentar